Bidalketa aurkitu
Erregistratu bazara
Erabiltzaile gunean sartu. “Nire eskaerak” atalean zure eskaeren datu guztiak eta eskaerak zein egoeratan dauden ikus dezakezu.
- Bidaltzeko: eskaera ez da oraindik atera gure biltegietatik.
- Stock-erako: produktua eskatu diogu banatzaileari eta hurrengo egunetan bidaliko dizugu.
- Bidalita: eskaera mezularitza enpresari eman diogu.
- Jasota: mezularitzak jakinarazi digu jaso duzula produktua.
Menu honetan eskaeraren datuak kontsultatu eta faktura deskargatu dezakezu. Eskaera mezularitza enpresari ematen diogun unetik aurrera eskura izango duzu faktura.
Entregatzeko moduak
Zure eskaera mezularitza enpresari eman ondoren, Erabiltzaile gunean bidalketaren jarraipena egin dezakezu, baita entregatzeko beste modu batzuk aukeratu ere.
“Nire eskaerak” atalean, klik egin “Zure eskaera aurkitu” atalean, eta mezularitza enpresaren web orrian sartuko zara. Bertan, zure helbidean entregatzeko ordutegia aukeratu dezakezu, edo adierazi garraiolariaren bulegoan jaso nahi duzula eskaera, edo beste helbide batean, edo Parcel Shopen, aukera hori erabilgarri baldin badago.
Erregistratu ez bazara
Zure eskaeraren zenbakia eta helbide elektronikoa adierazi. Lehen bait lehen erantzuten saiatuko gara (bezeroen arretarako ordutegian, 9:00etatik 14:00etara eta 15:00etatik 18:00etara astelehenetik ostegunera, eta 09:00etatik 15:00etara ostiraletan).